вторник, 21 февруари 2017 г.

Анелия пее на турски,гледат я по турските телевизии



По пет пъти на ден турската една от най-оборотните турски телевизии  върти новото парче на Анелия „Дай ми още”. 

Всъщност в южната ни съседка парчето се котира с версия на тамошния език, като с текста на певицата помага Тони Стораро. До решението да запише песента и на турски Анелия достига, след като заснема видеото към нея в местния дворец „Чираан” - собственост на голяма хотелска верига. 

С ПОМОЩТА НА ТУРСКОТО ПОСОЛТВО У НАС

Проектът е популярен зад граница със заглавието Unutamam и бе промотиран на видеостените в коридорите на комплекса. Към него вече проявяват интерес и от други канали, съобщават от Отдел култура и туризъм към Посолството на Република Турция в България, които спомагат и за реализирането му. Те обясняват още, че традиционно единствената възможност за ротация на чужд изпълнител там е, в случай, че си плати. Анелия е първата, за която това се случва безплатно.

АНЕЛИЯ Е ЩАСТЛИВА

„Щастлива съм, че „Дай ми още“ се прие изключително добре тук, а радостта ми е още по-голяма, когато виждам, че започва да жъне успехи и в южната ни съседка. Там пазарът е толкова голям, че самият факт, че радиата и телевизиите ме нареждат до певци като Таркан и Сердар Ортач, вече ме прави горда като представител на България. Благодаря на целия екип, който стои зад проекта. Сърдечни благодарности на Тони Стораро за текста на турски език и на другите ми приятели от турски произход за помощта да науча как да изговарям правилно думите. 

Аз съм перфекционист и влизах няколко пъти в студиото на композитора Даниел Ганев да презапиша песента. Просто исках да изпипам всичко до последния детайл преди да я предложа на публиката“, разказва Анелия. „Дай ми още” жъне успехи и у нас, като вече девет седмици се класира под номер 1 в няколко класации и е сред най-предпочитаните парчета в клубовете.

ХАБЕРБГ

0 yorum:

Публикуване на коментар

Всеки може да коментира по статията.